InfoisInfo España

espaiEstudi
Profesores particulares en Mollerussa

aulaespaiestudi.blogspot.com
Ver teléfono
Recuerda que lo has encontrado en Infoisinfo 973 98585?

Dirección

domenec cardenal 48 bxs 2. C.P. 25230, Mollerussa, Lleida.
Ver mapa


Qué deberías conocer de espaiEstudi

Centros de educación infantil en Mollerussa, Centros de estudios en Mollerussa, Academia de clase de apoyo en Mollerussa

Espai per a crèixer. Aula de repàs. Primària ESO BAT CFGM CFGS UNIVERSITAT ADE economia comptabilitat.
La nostra aula educativa és un lloc on mestre i alumnes aprenen en un ambient dinàmic i intel.lectual. Tenim una àmplia oferta curricular de suport i classes individuals, així com assessorament independent, que responen a les necessitats particulars de cadascun dels nostres estudiants, en les diferents branques de l'aprenentatge.
Les nostres instal.lacions ofereixen espais personalitzats de desenvolupament d'activitats d'aprenentage, que faciliten la generació de coneixement i la realització de pràctiques, ajudant als nostres alumnes a obtenir el major benefici del seu temps de treball.
Ens trobaràs a:
c/Domènec Cardenal, 48 bxs.2
-passatge estació autobusos-
25230 Mollerussa (Lleida)
aulaespaiestudi@gmail.com
www.aulaespaiestudi.blogspot.com

L'educació (del llatí educare, "guiar", i educere, "extreure") és el procés d'ensenyament i aprenentatge d'una persona. L'educació, en el sentit més ampli, és qualsevol acte o l'experiència que té un efecte formatiu en la ment, el caràcter o la capacitat física d'un individu. En un sentit tècnic l'educació és el procés pel qual la societat transmet, de manera deliberada organitzada i sistemàtica, els seus coneixements acumulats, aptituds i valors a les noves generacions. L'educació formalitzada en les institucions educatives supleix les funcions de formació que la família extensa no pot proveir als seus infants i és una necessitat gairebé ineludible en aquelles societats en que la "família", entesa com el conjunt d'adults que es relacionen estretament amb l'infant, s'ha anat reduint i inclús generant models de família monoparental.El dret a l'educació és un dret humà fonamental inclòs el 1952 en l'article 2 del primer Protocol de la Convenció Europea de Drets Humans obliga a tots els països signants a garantir el dret a l'educació. A nivell mundial, el Pacte Internacional dels Drets Econòmics, Socials i Culturals de les Nacions Unides de 1966 garanteix aquest dret a l'Article 13.Els mestres, des de les institucions educatives, dirigeixen l'educació dels estudiants. Existeixen diverses matèries, entre les quals destaquen l'aprenentatge de la llengua (lectura i escriptura), matemàtiques, ciències naturals i socials, plàstica, música, tecnologia i educació física. Existeix també l'educació en els camps per als que es desenvolupen competències professionals específiques. A més, hi ha una àmplia gamma d'educació possible en el pla no formal, com per exemple, en museus i biblioteques.

Leer más...

Redes sociales

Productos

L'educació al llarg de la vida o educació permanent ha permès la concepció d'un univers educatiu, o d'uns àmbits educatius, més enllà de l'escola. Una de les possibles estructuracions és la següent:
  • Educació formal. Orientada a la consecució de titulacions oficials, normalment en el context de l'educació escolar.
  • Educació no formal. Concepte formulat per a les institucions, entitats, associacions i altres agents que ofereixen formació i educació sense un reconeixement formal, normalment fora de l'àmbit escolar.
  • Informal. Amb aquest mot es pretenen aplegar les accions generals i imprecises, sense organitzar, que tenen una repercussió educativa, com ara la del context familiar o la dels mitjans de comunicació.
Amb el concepte d'educació al llarg de la vida o d'educació permanent es vol reforçar la idea que l'educació dura tota la vida, des del naixement, en què l'infant inicia la sevasocialització, fins a l'edat adulta.Repassos de primària: vine a fer els deures a la nostra aula.

Horaris:
16:30 a 17:30
17:30 a 18:30
18:30 a 19:30

Grups de 5 alumnes. Seguiment personalitzat.
REPASSOS REFORÇ ESCOLAR DE PRIMARIA ESO BATXILLERAT CICLES FORMATIUS UNIVERSITAT ADE COMPTABILITAT ECONOMIA I FISCALITAT.

Segons la LOGSE (Llei Orgànica General del Sistema Educatiu, 1990),[1] el sistema educatiu espanyol contempla tres etapes en la formació bàsica, educació infantil(preescolar), educació primària i educació secundària, en què es desenvolupen les habilitats del pensament i les competències bàsiques per afavorir l'aprenentatge sistemàtic i continu, així com les disposicions i actituds que regiran la seva vida.Educació infantilEducació primàriaEducació secundària1r cicle (0-3 anys)Cicle inicial (6-8 anys)1r (13 anys)2n cicle (3-6 anys)Cicle mitjà (8-10 anys)2n (14 anys)Cicle superior (10-12 anys)3r (15 anys)4t (16 anys)Per sostenir el desenvolupament de la societat són factors fonamentals aconseguir que tots els nens i joves del país tinguin les mateixes oportunitats de cursar i concloure amb èxit l'educació bàsica i que assoleixin els aprenentatges que s'estableixen per a cada grau i nivell.L'educació obligatòria en el món. Els colors foscos representen més anys escolars i les clarianes, menys anys. Si desitja veure el mapa en una mida còmode premi a la imatge. (Data: 2007).En una educació bàsica de bona qualitat el desenvolupament de les competències bàsiques i l'assoliment dels aprenentatges dels alumnes són els propòsits centrals, són les fites a les quals els professors, l'escola i el sistema dirigeixen els seus esforços. Permeten valorar els processos personals de construcció individual de coneixement per la qual cosa, en aquesta perspectiva, són poc importants els aprenentatges basats en el processament superficial de la informació i aquells orientats a la recuperació d'informació en el curt termini.També s'anomena educació al resultat d'aquest procés, que es materialitza en la sèrie d'habilitats, coneixements, actituds i valors adquirits, produint canvis de caràcter social, intel·lectual, emocional, etc. en la persona que, depenent del grau de conscienciació, serà per a tota la seva vida o per un període determinat, passant a formar part del record en l'últim dels casos.
Leer más...

Servicios

Es presenten tres àrees de coneixement i experiència:[2]
  1. l'àrea de descoberta d'un mateix i dels altres,
  2. l'àrea de descoberta de l'entorn
  3. l'àrea de comunicació i llenguatges.
Aquesta estructura pot ajudar a sistematitzar i planificar l'activitat docent, però no ha de suposar presentar la realitat parcel·lada, sinó que cal crear uns espais d'aprenentatge globalitzats, establint relacions entre els continguts de les diferents àrees, a i que es contribueixi al desenvolupament de les nenes i els nens, acostant-los a la interpretació del món, donant-hi significat i facilitant-los la participació activa.
  1. Els infants s'inicien i avancen en la descoberta d'un mateix a partir de les relacions que estableixen amb els altres. D'aquesta interconnexió entre el jo i l'altre en sorgeix el sentit de promoure el benestar amb un mateix i amb els altres, en el si d'una societat que cada dia esdevé més complexa. La descoberta d'un mateix, doncs, no es pot entendre sense la descoberta de l'altre: ambdós aspectes es troben en el procés de construir-se integralment. Per això, aquesta àrea ha de promoure les relacions i exploració del jo i dels altres, descobrint i desenvolupant possibilitats emocionals, sensorials, d'acció, d'expressió, d'afectivitat, de relació i de regulació, referides al moviment, a les emocions i als sentiments, i als hàbits. Caldrà donar al cos la importància que es mereix, i promoure el joc com a activitat natural de l'infant d'aquesta etapa, que li permetrà integrar espontàniament l'acció amb les emocions i el pensament, afavorint el seu desenvolupament personal i social.
  2. L'àrea de descoberta de l'entorn ha d'ajudar els infants a elaborar explicacions sobre els objectes i les situacions que els interessen i els preocupen en cada moment i procurar, alhora, que es formin una idea d'ells mateixos com a persones amb capacitat d'aprendre i amb recursos per emprendre reptes. Així mateix, la matemàtica esdevé una eina per conèixer l'entorn: quantificant, mesurant, localitzant; permet que se superi el simple coneixement físic i avanci fins a predir, comprovar, generalitzar, fer models, que és una manera d'abstreure. L'aprenentatge depèn en gran mesura de la quantitat i de la qualitat d'ocasions que hagin tingut per dur-lo a la pràctica.
  3. En l'àrea de comunicació i llenguatges les nenes i els nens experimentaran els diferents usos i funcions dels llenguatges, en un ambient amb condicions favorables que ho faciliti i on es desenvolupi la comunicació tant verbal com no verbal. Per això serà imprescindible establir una relació afectiva positiva entre l'infant i la persona adulta, i entre els mateixos infants, així com una comunicació intensa, fluida i agradable entre tots els membres de la comunitat educativa. Per mitjà de la llengua oral l'infant podrà relatar fets i vivències, explorar coneixements, expressar i comunicar idees i sentiments, verbalitzar el que està imaginant, regular la pròpia conducta i la dels altres, participar en la solució de conflictes, reconèixer i gaudir de les formes literàries i percebre, doncs, que la llengua és un instrument d'aprenentatge, de representació, de comunicació i de gaudi. Els llenguatges plàstic, musical, corporal i matemàtic han de facilitar als infants els mitjans per desenvolupar les seves possibilitats d'expressió. La persona adulta s'ha de mostrar atenta per escoltar l'infant i observar-lo des del respecte, seguint el desenvolupament de les seves capacitats. Ha d'acompanyar el nen i la nena en el procés creatiu, conduint-los del dubte a l'experimentació, a gaudir del gest, del moviment, de la mirada, dels sons, de la veu, tot motivant, estimulant i donant suport; potenciant també la satisfacció de fer els seus propis
descobriments.L'educació inf
Leer más...

Marcas

ESPAIESTUDI NOM COMERCIAL REGISTRAT PER OEPM
Nombre:ESPAIESTUDI AULA DE REPASRegistrado como:Nombre comercialTitular:PONS CABAU INMACULADACódigo postal:25230Localidad:MOLLERUSSAProvincia:LLEIDAColores:Naranja, verde pistacho y azul turquesaClasificación niza:41 - Educacion, formacion, servicios de entretenimiento, actividades deportivas y culturales.
OFICINA ESPANYOLA DE PATENTS I MARQUES

Fotos y vídeos

Información adicional

  Horarios Apertura Cierre
   Lunes a viernes 8:00 21:00

Métodos de pago que aceptamos:

  • Tarjeta de crédito
  • Tarjeta de débito
  • Transferencia bancaria
  • Otros métodos de pago

Opiniones de espaiEstudi (0)

¿Tienes un negocio?
Te ayudamos a hacerlo crecer

Consigue más clientes, visibilidad y reconocimiento de tu marca.
Deja que te ayudemos a conseguir tus objetivos y a hacer crecer tu negocio.

Añade tu negocio